Subject: Äripinnale nõuded ( massaazisalong )
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 20:45:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Terviseamet,

kuidas on olukord  Teil tänasel päeval, mäletan, et  kui  2010.a  esimest 
salongi avasin, siis käisin Teie inspektori juures  salongile 
salongijoonise-plaanile  kooskõlastust  võtmas.  Kas  ka  nüüd  peab  seda 
tegema ? Kui jah, siis palun inimese  kontakti

Lugupidamisega

Andrus  Saar

53 920 166

Mironic Invest OÜ

Thaiana Massaazisalong

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Veronika Kotilevitš <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: N, 14. märts 2024 kell 15:28
Subject: FW: Äripinnale nõuded
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere

Reeglid on muutunud ja ettevõtetel ei ole kohustust teavitada linnaosa 
valitsust oma majandustegevusest.

Lugupidamisega

Veronika Kotilevitš

From: MIRONIC INVEST <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 14, 2024 2:45 PM
To: Kristiine LOV üldmeil <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Äripinnale nõuded

Tere

me laieneme  ehk  võtame üürile  uue  äripinna, kortermajas  ( Kuldnoka  4- 
3, Tallinn ). Viimati  avasin  salongi  14.a  tagasi, siis  mäletamist  mööd 
apidin täitma mingi  paberi  Kesklinna  valitsuse, nüüd  uus  pind kuulub 
Kritiine  LOV  alla.  Palun edastage  mulle info ja/või materjal mida  pean 
täitma  või  millise  info  edastama  Teile

Lugupidamisega

Andrus  Saar

53 920 166

Mironic Invest OÜ

Thaiana Massaazisalong